Sobre Esclerosi:

- Conèixer la E.M. és, no solament important, sinó que també és essencial per aprendre a conviure amb ella i seguir amb les activitats diàries.

- És important que la família obtingui informació de la E.M., al igual que la persona afectada.

- La gran majoria de les persones amb E.M. continuen portant una vida activa i productiva.

Ultima Campanya:

Un cop més i amb el suport dels Ajuntaments de Llívia, Alp i Ger, del Polisportiu de Puigcerdà i de la Fundació ADIS, hem pogut celebrar la campanya MULLA’T a la Cerdanya, el passat 5 d’agost de 2006.

Cada cop més la sensibilització social desemboca una major comprensió sobre aquesta malaltia, i gràcies a tots vosaltres l’avanç de la recerca mèdica va sent cada cop més positiva.

Aquesta campanya va tornar a ser un èxit de participació ciutadana, es va recollir 2.896 €.

Gràcies per continuar col·laborant, perquè ens ajudeu a lluitar i a donar sentit a la vida.

Grup d'Esclerosi Múltiple:

Hem creat un Grup de persones afectades amb Esclerosi Múltiple a la Cerdanya. Organitzem Conferencies-col·loqui, participem en campanyes amb fins benèfics “La Poma” i “El Mullat”, ens recolzem en persones afectades i famílies a través del suport mutu.

Donada la nostra situació geogràfica, ens és molt difícil tant als afectats com als familiars dels mateixos, desplaçar-nos per poder fer ús dels serveis de la FEM.

Per poder portar a la fi els nostres propòsits seria molt positiu que tots aquells que estiguessin interessats en formar part d’aquesta “Gran Aventura”, tant afectats, com no afectats ens remetessin les seves dades al Grup d’Esclerosi Múltiple de la Fundació ADIS.

Grups vinculats amb la Fundació ADIS: