Per consultarles cliqueu a sobre

COLORS, la revista de la Fundació:

L' ÚLTIM Nº 72

SUMARI

Bona tanca, bons veïns?
Cerdanya Happy Walking
Randonnée
Primavera musical
La marxa nòrdica o nordic walking
El món evoluciona o involuciona?
Ramon Castaño: un somni fet realitat
La bicicleta
Un Pritzker a Cerdanya
Rompiendo barreras
BDP Software: una marca de
referència a l’estat espanyol

El decàleg:

En aquest decàleg es recullen els principis ideològics i ètics, aprovats pel Consell de Redacció, de COLORS – Revista de la Fundació ADIS.

Tots els articles que es publiquin a la Revista han de respectar, afavorir o no vulnerar aquests principis. El Consell de Redacció és reserva el dret de no publicar els articles que no s’adiuen amb la línia de la revista.

RESPECTE- TOLERÀNCIA.
Tots els articles de la revista han de ser respectuosos i tolerants amb les persones, col·lectius i institucions i amb les seves opinions.

INTEGRACIÓ.
Volem afavorir la integració social de les persones marginades o discriminades en raó de la seva capacitat intel·lectual o física, raça, sexe, edat,..

VOLUNTARIAT.
La nostra estructura de funcionament és el voluntariat, és a dir, les persones participen desinteressadament aportant el seu treball a un projecte col·lectiu.

CONEIXEMENT.
La revista és un mitja de divulgació per afavorir el coneixement del nostre entorn humà : persones amb dispacitat, persones amb malalties cròniques, immigrants, gent gran, gent jove,... i el nostre entorn natural.

DIVERSITAT.
Volem afavorir el respecte per la diversitat de races, creences, cultures, tradicions,.... respectant la singularitat de cadascú.SOLIDARITAT.
Volem fomentar la solidaritat en forma de suport humà, material o econòmic als projectes de persones o col·lectius dependents o marginats. Afavorirem, en la mesura del possible, la independència personal de les persones dependents.

CULTURA.
Volem ser un mitjà de coneixement de la pròpia cultura, incloent-hi la llengua, i de les altres cultures,

PARTICIPACIÓ.
Volem que la revista sigui un espai de participació ciutadana, feta des de la societat.

CONVIVÈNCIA.
Volem conviure en una societat plural, en un món global, on es respectin les persones i el nostre entorn natural.

SENSIBILITAT.
Volem sensibilitzar les persones i la societat a practicar aquests valors que enriqueixen la nostra vida.

Número 11:

Número 12: