BUFF - XOP

Abril 2008

Els pastorets
Desembre 2005

Qualsevol dia pot sortir el sol
Maig 2005

El llibre de les bèsties
Maig 2004

Hospital de fantasia
Maig 2003

El Grup de teatre

El Grup de Teatre de la Fundació ADIS es va posar en marxa a l’Octubre del 2002. Els 16 membres del grup, actors i actrius, estem molt contents de formar part d’aquesta gran família. Ja som una companya veterana, portem quatre anys fent teatre i esperem seguir-ne fent molts més.

Comencem a treballar cap el mes d’octubre i durant uns mesos fem expressió corporal, mímica, improvisació, dramatització de contes i històries, etc. A partir del nostre treball i juntament amb el nostre director decidim un tema, triem els personatges i fem un guió teatral. Després fem els assaigs, preparem el vestuari, la música i presentem la nostra obra de teatre als nostres familiars, amics i tothom que vulgui venir a veuren's.

Fins ara hem fet cinc obres de teatre:

- Hospital de fantasia
- El llibre de les bèsties
- Qualsevol nit pot sortir el sol
- Els pastorets (en col·laboració amb alumnes de l’IES Pere Borrell
- El Metge a garrotades

Aquest any 2006 hem fet un tomb per la Cerdanya per representar Qualsevol nit pot sortir el sol. Aquesta obra l’hem creada a partir de la cançó de Jaume Sisa que porta el mateix nom. Hem fet representacions a Alp, Llívia i a la Residència Geriàtrica de Puigcerdà. En tots els casos ha estat un èxit de públic i les crítiques que hem rebut han estat molt bones.

El nostre grup de teatre és obert a tothom que li agradi expressar-se, inventar, desenvolupar la imaginació i treballar en grup.

Ens trobem al Local de la Fundació ADIS els divendres de 19:00h a 20:30h.

Direcció: Jordi Segarra