Serveis de Benestar i Autonomia per a Persones Majors i Joves a la Fundació ADIS: ESPAI OBERT, OCELL DE FOC i Residència Rosa Soler

SERVEI RESIDENCIAL

LLAR RESIDÈNCIA ROSA SOLER

El 2008 s’obtenen fons de l’Obra Social de Caja Madrid, Fundació Roviralta, Fundació Auris 4, oficines de La Caixa de Puigcerdà i Empreses privades de la Comarca per adequar i equipar la Llar residència Rosa Soler.

El 2009 s’obre la primera Llar Tutelada de la Cerdanya: la Llar residència Rosa Soler.
La residència ofereix una llar i suport a vuit persones amb discapacitat psíquica per assolir la màxima autonomia possible en les activitats diàries. Treballem individualment i col·lectivament amb seguiments periòdics per fomentar la seva màxima independència.

ESPAI OBERT ADIS (EOA)

ESPAI OBERT I DINA EN COMPANYIA

En l’EOA i el Dina, millorem la vida i benestar emocional de la gent gran.

El Centre Social per la gent gran ESPAI ADIS, té com objectiu Promovem l’autonomia per prevenir la dependència.
Es fonamenta en activitats i teràpies no farmacològiques amb l’objectiu de mantenir l’autonomia, les capacitats físiques i cognitives el màxim temps possible, oferint suport i informació a les famílies i/o cuidadors.
Els participants accedeixen al servei, sota els principis de l’Atenció Centrada en la Persona.

Les activitats del programa es desenvolupen en el Local de la Fundació ADIS. Espai no medicalitzat, obert a la comunitat, de relació intergeneracional on conviuen diversos projectes socials. Amb un màxim de 22 places per l’espai ADIS.

OCELL DE FOC

PROJECTE OCELL DE FOC

Ocell de foc és un projecte que té com a objectiu oferir atenció a persones joves de 16 a 30 anys, especialment a les que presenten problemàtiques de salut mental i malestar emocional, per millorar la seva autonomia personal i facilitar la construcció d’una vida independent proporcionant-los les eines i els recursos per poder aconseguir-ho i per assolir la seva inserció laboral en l’empresa ordinària o la recuperació del seu itinerari formatiu.

Ocell de Foc és un programa del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

Desplaça cap amunt